2010年2月10日 星期三

碎紙

想像沒有碎紙機面世之前
我用指尖騰出紙張
放在燁燙上面感到熱力上升
終至無力放手
猶如結束感情關係 
跌落幽谷被火海焚毀
傳來一陣燒香味道
紙煙裊裊 灰燼點點

然後你的雙眼跟我說
沒有牽掛 更無記念
我會長大 你會離去
肉身被按鈕放入焚化爐的一刻
我毫無知覺

我用指尖騰出紙張
放在腳踝前的碎紙機偵察
叱吒壓破滾筒推下
急不及待放手
沒有關係可以了結
處身在塵網繼續存活
留下一絲氣息呼吸
通訊斷斷 餘音杳杳

6 則留言:

Angelina 提到...

風格唔同咗喎, 幾好呀, 又似新詩又似歌詞, i like it~

Be Happy 提到...

Xie Xie.. 我有想過學填詞,不過林夕唔會肯教我。

Angelina 提到...

我同朋友曾經想過報夕爺既填詞堂架, 但自知冇料到, 學費又貴, 所以冇得諗~

你如果出到聲, 佢實收你呀!!! 你學啦你學啦, 學咗教我啦好唔好(但我交唔起噃, 咁唯有做牛做馬答謝你囉)~ 求下你啦~

Be Happy 提到...

Well ...如果要做佢徒弟,我會大唱"怎麼天生不是男人"了,明白嗎?

Angelina 提到...

點會明唧~ 只怪你生錯性別, 也怪你過份美麗~

Be Happy 提到...

更怪我不會打沒有把握的仗,你想我學成之後教你,恐怕無法實現,這樣你亦毋需做牛做馬了。