2012年1月12日 星期四

觀戲

樂意做個旁觀者,即使我不知道過去及將來我會碰上如斯渾水,我將自己迫在夾縫內看戲,劇情的細節可容我參與決定,但命定結果超出我可控制範圍。

故事的主角涉及兩名曾經共事的下屬,M跟C分別於不同年度跟我合作一年多,然後二人現在居於同一片公司的天花頂下,將每一天最珍貴最長的時間投放在繁忙的工作要務,渡過重叠的時份卻懷著不同的心思,我所見的所聞的都有各自伸張的理由。

偶爾我會投訴現在A這下屬的牢騷過多以致工作空氣混濁無常,跟A住同區的同事C經常在上班及放工被逼聽了A的喃呢,可是C就算跟我反映我亦不可能為諸事挑剔的A解決怨火,因為某些事情要時間解決而A亦明白再花兩個月,日子理應可以因為新入職者而分擔工作量,固然工作時四處嬉戲挑撥離間佔討便宜招致工作超時根本不可能獲得合情的體諒,但我理解沉悶的工作須要火花燃發增加打拼,我毋管下屬A那些雞毛蒜皮的訴苦,因為我知道種種背後的機心其實他最想得到是升職為副總裁的願望而已。

至於現在在M公司工作的M和C,沒有天眼通本領更無用閉路電視所以我不明白當中相處,是否真的涉及分工不均還是有人請纓自增工作量,是否上司十問九不懂而叫下屬自行解決還是有人撍越上級令其蒙在鼓裡,種種的冰封三尺非一日之寒,陣陣的空穴來風未必無因,依靠著面書看著C對M的指控,其實C都是希望從網絡獲得對內情不解者一絲半點的安慰,牢騷發過實情牢固亦得親自解決,不過C所謂解決方法只不過是啞忍,等待年資成熟無聲無息地找得工作跳嘈,錯失了從面對事情解決問題的學習機會。

即使我的下屬A超時工作都不願接受我的幫忙,因為他一方面自知能力應付得到只是時間不足問題,同時他會體諒這個上司都有繁重的工作以及面對絕不好惹的麻煩人仕,從來合作看機緣重兩者之間的性格,拒絕溝通者令人死得不明不白,而死得不明不白敏感度不足亦是該死,如各人明知問題所在而抱著有生一日都是望過一日,人生沒有多少日子,等待這場戲終結的時候,重演的另一幕可能會悄悄地呈現銀幕。

(關於C在面書的留言及眾人的回應 可參看意見)

1 則留言:

Be Happy 提到...

Siu Hiu Wa: 我頭痛兼火滾, 有冇勇士?
January 10 at 11:51pm
Cherry Choy: 我系匹夫,比你打或打人都免hehe
January 11 at 12:17am
Siu Hiu Wa: 哈哈... 細姨真係好
January 11 at 12:19am
Cherry Choy: 你终于都明白了..
January 11 at 12:23am
Siu Hiu Wa: 講下你都咁開心
January 11 at 12:26am
Maggie Choi: Me 2
January 11 at 12:40am
Siu Hiu Wa: 我真係好火... 我唔DO喇星 !!!
January 11 at 1:15am
Cherry Choy: 唔系fa...跟我地去散下心冷靜下:D
January 11 at 10:53am
Maggie Choi: 玩下先囉!support U
January 11 at 11:58am
Siu Hiu Wa: thanks both. 我一向都好冷靜... 如果唔係我一年前都走左喇
January 11 at 11:11pm
Maggie Choi: 有咩搵朋友家人呻下會好啲!唔好屈住!
January 11 at 11:18pm
Siu Hiu Wa: 屌佢老母臭閪仆街陷家產 呻左
January 11 at 11:23pm
Cherry Choy: 果然好爆,系度爆好过爆人个头...
January 11 at 11:36pm
Veronica L C Chan: work related? 真係咁差咩? 發生乜事我幫你同你上司反映下
January 11 at 11:46pm
Siu Hiu Wa: 我對佢呢幾個月嘅表現都好失望. 不用插手
January 11 at 11:54pm
Au Chun Kei: 學下做條老油條吧!
January 12 at 12:01am
Siu Hiu Wa: 已經乜野都關我事... 已經好忙... 仲要有D唔做野或者唔洗做野或者唔識做野嘅人增加我workload... 終有一日我會爆開佢小鳥
January 12 at 12:09am
Veronica L C Chan: 知道加人工多少嗎? 花紅是這個月發放吧! 如果回報與付出不成正比 你另外的靚仔同事唔做野又有差不多的待遇 出聲反映下 你唔出聲同公司反映唔代表你有中國婦女的傳統 當今社會有時係要出聲反映 唔係就助長不公平
工作佔每天三份一時間 唔開心係好悲哀的事情 有時有d野無得逃避 最終你都係愈令自已唔開心架咋
同May姐傾下 佢會幫到你
January 12 at 12:28am
Siu Hiu Wa: 佢都好有問題, 我真係對佢好失望. 我依家通常係直接同Julieta 同埋Geneva D 人傾點去解決D問題
January 12 at 12:34am
Veronica L C Chan: 我想知May有乜問題 可唔可以講俾佢知?
你對佢好失望即是你對有期望 你期望佢做d乜?
佢呢排有幾多日響香港?
你直接同Julieta 同埋Geneva D 人傾即係by-pass 你上司 佢乜都唔知你期望佢幫你d乜?
January 12 at 12:48pm
Siu Hiu Wa: 佢咁大個人, 點會唔知應該點唔應該點, 亦都唔應該由我呢個下屬去comment. 我亦都唔想討論
其實所有問題都唔係最近先有, 係一早就有, 只係我個style 係唔理會上司有咩問題. 同事有咩問題. 我唔鍾意講人嘅是非. 所有野, 眼見為真實. 你亦都唔好再叫我同邊個反映, 多謝你嘅好意
我直接同Julieta 同埋Geneva D 人傾, 因為佢俾唔到答案我. 佢都知. 成日都係我問完之後再俾個答案佢. 你估我好鍾意次次都留到咁夜去傾野咩...
仲有, 你同佢係好朋友, 我講咩你都覺得係我錯架啦. 唔同你講
January 12 at 10:55pm
Veronica L C Chan: 你都唔細 你都應該知道點解決 乜你以為響fb寫出黎 發洩下就可以解決咩? 你訓醒之後d問題咪一樣完封不動等你處理 講粗口有用咩 d朋友同情你幫到你工作既問題咩? 安慰你之後你可以準時放工咩? 我覺你同最近那D&G職員在fb留言的人既心態好相似
以為下屬不可comment上司的人都是階級觀念極重的人 固步自封就得承受後果
既然呢個情況發生咁耐 因為你啞忍 邊個會出聲 其他人同你同一心態唔八卦 唔講你是非 自然同你一樣 唔會理會各人感受 要理都無得理 因為根本唔知你諗乜 或者以為你工作狂好想做野拿取滿足感及motivation
眼見未必可靠 所有色相皆虛幻
叫你向適當的人反映係想幫你解決問題 你聽唔聽係你既事 反正你所謂「忍」都「忍」左咁耐 如果你覺得繼續忍落去會改善情況 我一定支持你及祝福你
至於上司是不是一定要識多過自己 又係你階級主義的問題 那年我地公司個server成日收唔到data 之後又話要行hot hot 唔通我走去問我上司咩? 你又覺得那時我上司可以幫我解決呢d問題咩? 佢又識答我點做俾到答案我咩? 但我覺得Jeffrey 無問題 因為上司唔係咁樣用
係呀 我同佢係好朋友 同你就唔係朋友咩? 我唔知我寫左邊一隻字話你錯 不過如果你自己覺得自己錯而無語 諗下有乜解救狀況既方法實際d啦 俾個勇士你發洩完之後你咪又係要做 搵個勇士分擔你d工作咪仲實際
真係唔同我講就最好
January 12 at 11:38pm